CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 4, 2009

HAPPY BIRTHDAY HUBBY DEARIE..



Besday Boy.. :D


Sanah hilwah ya jamil… sanah hilwah ya jamil.. Hari ni ( 4/3/2009 ) genap 29 tahun umur suami kesayangan saya. Huiyoo..dah nak masuk 30-an la, dah tua.. huhu. Jangan mare.. Hmm..tahun ni sambutan besday husband saya paling sederhana sepanjang perkahwinan kami. Dalam keadaan kabut2 menguruskan Hana, dan jugak saya masih dalam pantang, tak dapat saya nak masakkan yang ‘fancy2’ untuk husband saya. Hanya nasik goreng special aje yang menjadi santapan kami. Alhamdulillah.. adik ipar buatkan homemade choc. moist cake untuk hubby. Sekurang2nya ada jugakla adegan potong memotong cake yek? :) Tapiiii..sayangnyaaa… saya hanya mampu memandang aje cake tersebut. Sebab cake tu kaya dengan telur.. takpe2.. seminggu lagi aje nak berpantang. Chaiyok2!!..

Yummy..choc moist cake yg dibuat oleh Nadiah..




Epi besday Sayang..



Sori Abang…tahun ni tak dapat nak beli apa2 present. Tak dapek nak keluar umah..thehe. Apapun.. hadiah doa mengiringimu saban hari walaupun bukan hari besday.. okla tu yek. Didoakan abang dilapangkan rezeki, diberkati umur dan mudah2an dilindungi dan dirahmati Allah sepanjang masa dan dalam setiap pekerjaan. I will always love u.. insyaAllah fiddunya wal akhirah. You’re the best hubby.. best father to our Hana and chosen as ur life partner is the best thing happens in my life.

We'll always love you...

3 comments:

Ahmad Fadzli Fauzi said...

Selamat Hari Lahir,Din! Tahniah di atas kelahiran si comel....

Rosli said...

Salam...ermmm...sedapnyer..kek coklat tu....

Anonymous said...

salam..comei baby..hehe..
eh,, ni ustaz yang masa ana program dulu kan...
hehe,. oo..ustza rupenye..