CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 29, 2009

MAY WRAP-UP

Assalamu'alaikum wrth...

Kursus Induksi...


Alhamdulillah..saya dah selamat menghabiskan kursus induksi khusus dan umum. 2 minggu jadi 'student' memang meletihkan. Setiap hari dengar kuliah 15 hari direct. 'Processor' otak saya macam nak corrupted dah.Tepu!!! Apa nak buat.. tu syarat wajib pengesahan nak jadi pegawai gomen tetap. Ikut ajelah.. 2 benda lagi je yang saya belum penuhi. Ambik exam jabatan dan hadiri BTN. Perghh..BTN, kene berjauhan dengan Hana lagi la jawabnya. Hmm.. ada sedikit bingkisan dari kursus di Sepang.

Hmm..ni modul + game di waktu petang..kene isi air dalam baldi. Teamwork spirit!!


Saya dan kawan baik : Darleena. Baik budak ni..abis sume notes share ngan saya.


Haaa...ni la bos saya yang baik ati tu..Tgh brief pasal Bahagian Teknologi Maklumat pada peserta


Erkk... ni saya kene ajor team saya menari poco-poco untuk pertandingan poco-poco antara team...



Ni pulak time erobik. Best giler..rugi maryam takde... Tapi erobik dia mmg extreme... :D



ermm..urusetia takde keje amik gambar dari view atas....


Erobik lagi...lawak tgk guys buat erobik...cam2 rupa ade..


Waktu kuliah....pagi, tghari dan malam..di sini tempat ku sepanjang waktu...letih!!!


Hmm.. gambar kursus kat KL xde sebab malas nak bergambar, yg kat sepang ni pun ambik dari urusetia.Ops...ade satu pic dari KL..snap dari ori pic je.Malas nak scan..hehe :)

Welcome Sumayyah Syahidah...


Di kesempatan ni, saya nak ucapkan tahniah kepada sahabat saya, Nazihah atas kelahiran puterinya iaitu Sumayyah Syahidah bt. Saaban. Cantik nama baby nye. InsyaAllah ade kesempatan saya nak bawak Hana gi jumpe Sumayyah (kawan baru). Tunggu Sumayyah balik dari PPUM. Sian..kene jaundice. Hana doakan Sumayyah cepat sembuh yek..amin :)

Erm...tak lupe jugak, saya dapat khabar yang junior saya, Izah pun dah selamat melahirkan permata hatinya. Mabruk 'alaikuma ! Selamat melangkah ke alam ibu..alam yang penuh dengan keindahan dan keceriaan :)


Waiting list...


Dan tak ketinggalan pada sahabat2 saya yang sedang menunggu hari : Tipah, Najibah, Khadijah. Mudah2an urusan kalian dipermudahkan Allah. Pah...sabar yek dengan dugaan. Sadis baca blog ko :( Maryam... 'cucu' ko makin bertambah. Ko bile lagi nak carik 'atuk' untuk depa2 nih..hahaha :D


Besday in May...


To my little brother : Ahmad Muzamil bin Mohd Salleh. Along doakan amel jadi anak yang soleh dan cemerlang insyaAllah. UPSR ni buat le bebaik, sian kat ayah tu ha..hishh..budak ni tau..

To my mum in law : Semoga Allah berkati umur mama. Terima kasih atas segalanya, terutama jaga Hana sebaik2nya mase Mas keje dan berkursus. Nasihat dan tunjuk ajar mama sangat2 Mas hargai :)


Good news in May..


Ni pulak khusus untuk hubby tercinta. Congrats atas pertukaran dept. dan upgrade post. Huhu..akhirnya Allah bagi keizinan untuk abg dapat ape yang abg nak. Moga pas ni keje dengan lebih baik dan tenang. Lepas ni jgn sedih2 lagi yek... Yang bestnye, lepas ni hujung2 minggu abg tak keje lagi. Ade je kat rumah..hiii bestnyeee :D Hana dan mama tak sunyi lagi....


And lastly.. happy 4 months old sweet Hana !


Mana boleh mama lupe kat anak mama sorang nih. Hmm..dah besar Hana. Makin lincah dan cerdik. Dan kelihatannya banyak absorb raut muka ayah dan sesikit perangai ayah. Amboii...jgn nakal macam ayah mase kecik2 udahla yek sayang :) Hana anak mama yang baik...suke senyum dan ketawa. Dan kalau merajuk boleh tahan juge..Hihhiii.. Mama doakan Hana sihat selalu yek. Saaaaaayyyyyang Hana...



Haii... anak sapa la tgk tv sampai org panggil2 tak pandang neh?? geraaammmmm... :D

Sunday, May 10, 2009

TAG DARI WAWA

1 – You have to printscreen the wallpaper you are using now..no cheating

2 – Tell why you love having it as your wallpaper?
Bila rindu Hana..wallpaper ni la pengubat rindu.. :)

3- Tag 10 people..
Emm..malas la..mostly dah buat kut