CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 14, 2008

FASA INI PASTI AKAN DIKENANG..

Alhamdulillah 'ala kulli haal..astaghfirullah 'ala kulli zanb..

Hari demi hari berlalu..saya seronok menghitung hari, minggu dan bulan. Walaupun disulami dengan ketidakstabilan kondusi badan, tapi saya tetap gembira (kadangkala mengeluh juga..hehehe). Lain orang lain ujiannya. Saya ditakdirkan mengalami alahan yang 'boleh tahan' teruknya. Muntah paling kurang sehari 2 kali (paling kurang)... tak boleh bau masakan bercampur2 (restoren @ cafe @ kantin), tak boleh bergerak pantas,tekun depan PC lama2..pasti saya akan pening dan 'flat' , kurang selera makan dan alah aircond. Hmm...takpe, mudah2an ade dosa2 silam saya di kaffarah olehNya. Saya baru mengalami suku (or less) pengorbanan seorang ibu dan saya kini benar-benar menghargai pengorbanan seorang ibu.
Petang ini saya akan ke Sepang untuk kursus selama 4 hari. Seram juga nak berkursus dalam keadaan badan yang tak berapa stabil nih... dan berjauhan dengan suami yang selalunya belaian beliau la menjadi penawar terbaik buat saya. Mudah2an Allah permudahkan urusan saya di sana dan mengurniakan kesihatan untuk saya teruskan tugas2 yang menanti. Kadangkala mengeluh juga bila terpaksa bergelut melawan rasa mual yang menggila ketika di pejabat. Sungguh menyeksakan. Takpe..takpe..insyaAllah, tak lama lagi saya akan kembali normal bila trimester kedua menjengah nanti. Sabarla wahai diri.
Sampai di sini dahulu... saya tak boleh berlama2an mengarang. Nanti berkejar ke tandas ;) hehehe... Doakan saya wahai sahabat2 semua :)

0 comments: