CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 4, 2008

Absence Makes The Heart Grow Fonder!


Sayu...rindu...suka...dan ceria hati ini membenarkan kenyataan tersebut : 'Absence Makes The Heart Grow Fonder' . Hujung minggu lepas sekali lagi hati saya diizinkan untuk melepaskan rindu kepada sahabat2 yang paling saya sayangi yang pernah hadir dalam umur saya. Sayangnya tak semua ada..tapi saya bersyukur dengan saat dan sesiapa yang ada :) Walimah Nazihah menjadi wadah pra-pertemuan semula sahabat2 yang lama terpisah. Masing2 disibukkan dengan tanggungjawab yang perlu dilunaskan. Hari2 yang dulu selalu terisi dengan gelagat ceria, menghiburkan dan kadang2 'pelik' sudah lama tertinggal jauh di pulau memori. Namun di Walimah Tipah, segalanya seakan di'hidup'kan kembali (Senyum seketika..). Entry kali ni..rasanya saya tak perlu banyak bicara. Biarlah bingkisan2 yang ada menceritakan segala kemanisan itu.

selepas baru bergelar 'Puan Latiffah Man...'

Lakonan yang tak berapa menjadi..konon2 nak amik aura pengantinla tuh...hehehe :D Sudah2la kuntummm... Tipahla satu2nya pengantin yang berjaya di kongker oleh kawan2nye ketika hari pernikahannye..



Hampir setiap malam bersengkang mata untuk menyiapkan mende2 ni..secara berjemo'oh :)


....yang mana akhirnya menjadi seperti ini (belah pepel)....comeinyeeeeee :p


Puan Latiffah...saat disolek sblm mengisi perut dengan jayanya..ade mcm muke2 orang lapo tak??



Selamat Pengantin Baru Latiffah & Suhaimi...sahabat sepermukiman di UM yang tak pernah ku dengar suaranye. Mase akad barula dengar suara encik sorang nih...hehe.



Tengokla kengkawan saya....espesyeli yang berdua baju merah mengapit kiri kanan tuh...aduhai mak yong2 yang ku rindui :D


Sangat real lakonan ini....cemerlang sungguh teraju utamanya (err..yang berbaju pepel di hadapan skali tu le..hahahahah :D )




Tak dilupai...Selamat Pengantin Baru juga diucapkan kepada adik Siti Sarah Nor Meah dan pasangannya Radzi (tak ingat nama penuh). Meriah betul upacaranya di Wisma Sejarah, Jalan Tun Razak. Sempat berjumpa sekejap sebab tempat protokol..tak boleh huha2 cam kat rumah tipah. Barokallahu lakum wa jama'a bainakum fil khairi wal 'afiah



Tidak dilupakan dedikasi khusus untuk suami tersayang...Terima kasih kerana memahami persahabatan kami. Terima kasih kerana mengizinkan diri ini menginfaq tenaga + material pada persiapan kawin Tipah saban malam sehingga larut malam. Terima kasih kerana sudi membantu kerja-kerja rumah..hehe... I love you so much!






Buat Duit Main Myspace

1 comments:

Hailah Resources said...

mastura and friends.. tqsm kerana membantu menyempurnakan hari bersejarah aku.

jasa korang dalam doa aku,
mekacih2x.. bangganya muka aku besar dlm blog kau ni. hehe